Jumaat, 15 Januari 2010

Bacaan Doa untuk majlis rasmi





Today..in my office, kaum wanita ada mengadakan perjumpaan atau dengan lebih jelas lagi mesyuarat...mesyuarat tahunan la tu..

kat opis ni, kaum hawa ni menubuhkan DAYANITA..satu persatuan wanita yang melakukan aktiviti yang melibatkan wanita sahaja...

Maka hari ini AGM akan diadakan kul 3 petang nanti...Oleh sebab AGM tu akan dirasmikan oleh KP..maka bacaan doa perlulah dibacakan oleh kaum adam sebab KP is a man..

Semalam kak halisa called me..

Allo min..boleh tolong x...ko bacakan doa untuk AGM sok..

dah tak de org lain yang akak tau ni..tolong la ok...

Ok kak..whether me or zuraidi la..

ok..tq..sok akak bagi doorgift untk ko..tq..ok bye



aku saje je letak nama zuraidi...mana la tau aku tak dapat hadir

zuraidi sah2 tak mau..sibuk wat akaun persatuan katanyer...saje nak sabotaj aku ni.heheh.padahal doa je..macam tak biasa lak ko zu...

pe2 pun..pagi ni baru nak karang doa..tak buat lagi ni..mudah2an setel la kerja aku..

today mmg banyak kerja..so hopefully my time is well manage..

2 ulasan:

  1. Pe plak involve aku nie..oo..naikkan nama aku kt sini ek..

    Ok la tu, aku dah tolong ko tadi kan..buat ayat sikit2..hehe

    Good luck baca doa ptg nie.

    BalasPadam
  2. ooo yg suara ketar2 baca doa tu suara ko ek..heheeh

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails