Jumaat, 1 Mei 2015

My first pokok mangga/pelam

Selamat pagi

Selamat hari pekerja

selamat cuti..

today as we may speak ialah hari buruh..

tapi MK (ceh MK konon..haha..lantak laa) nak cerita pasal pokok pelam den dah berbunga..yeahhh

actually pokok ni dah di tanam x sampai setahun pun.
beli pun mmg jenis yang katik2 boleh berbuah..so x yah la tgu sampai dah ada cucu baru dapat merasa buahnya.

tapi masa baru beli nya x percaya gak wak indon yang jual tu..yela..mana la tahu hanya indah khabar dari rupa..

tapi bila dah kuar bunga pada pucuk nyer..ada harapan untuk proses yang lain..

MK ni bukan pakar dan tahu sangat pasal ketumbuhan pokok ni..so kalau ada yg boleh bagi pendapat atau nasihat..sila2..



ko tengok tu..punya la pemalas aku nk kasi clear bawah tu..haiyaa..



Sekian..
untill next time!!


p/s: pokok berbunga x bermaksud hati pun berbunga..makin parah ada ler... :((

Isnin, 27 April 2015

Dugaan datang sekali sekala

Kadang2 dugaan tu datang bermacam2
Betul lah kata org..disetiap dugaan akan datang rezeki
ok skrg rezeki tu belum dtg secara nyata lgi,..wa tgu lg..tgu..
hahah

masyaAllah..

rezeki hidup tu dah ada  nk rezeki pe lgi..manusia2..
muhasabah cpt!!



Search in this blog

Memuatkan ...
Related Posts with Thumbnails