Khamis, 6 Januari 2011

why people suka komen yang tak membina?

gambar di atas tak jelas..

tapi menurut kata pengkomen ni dia cakap..

"itu pun nak merungut"

aduhhhh boleh tak beljar lagi merungut and bukan..

then it is my blog..my hal la nak cite pe..klu rasa tak setuju just diam je..

macam2 hal org sekrang ni..ada je bnda nak kutuk...

tak pe la..malaysia ni free country..nak komen pe ko komen la.....
sikit pun aku tak heran...

nway aku bole tau sapa yang tulis n location yang tulis ni..but i tak kisah..mls nak layan SPAMMMMERRR

7 ulasan:

  1. aku pulak komen tak membina

    eleh itu pun nak sentap LOL

    aku baca entry pagi tadi sekali pandang je sbb ramai gile kot yg buat entry pasal hujan arini hikhikhik

    BalasPadam
  2. sbb tu ler aku private kan blog aku..tak suka spesis2 gini ler

    BalasPadam
  3. Agaknyer hidup dia tu tak pernah bebel2 or merungut kot...bagusnyer dia kan hehehehe....

    BalasPadam
  4. tu la yg comment menyibuk hal orang kannn??

    blog kita sukati kita la kan??

    BalasPadam
  5. wanie: sentap la gak.lol..ah malas nak sentap2..
    blog kiter: patut la ko private kan.hehe
    kak eynda: cam tu la org...tak puas hati je keje
    zaira:haah..mmg..blog kite...

    BalasPadam
  6. benci orang yg mcm ni, nk komen je tahu.....

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails