Rabu, 5 Januari 2011

Asal petang je..hujan..


salam...

kini aku masih di opis..bukan sebab buat keje..walaupun keje melambak2..aku tak larat nak tgk data2 ni...
tapi aku tak boleh balik sebab hujan yang lebat....ari2 hujan petang...asal petang je hujan...asal petang je hujan...

orang lain boleh je balik...nape aku tak boleh balik?

sebab aku naik motor ler...ni la nasib penunggang motor..klu hujan..stuck la ko bawah jambatan..tapi tu old time ...kini dok dlm opis je..hohho

hujan petang akhir2 ni lain macam sikit la....kebat maik aih...selebat2nyer..yess mmg hujan rahmat...tapi gerun bile balik redah je..sebab nyer...kilat dan petir sabung menyabung...

semalm mmg jels la nampak..dekat lak tu...nape aku tak nak naik kerete ye...padahal ada je...mungkin sebab aku mls nak rempuh jem pgi2..itbwill spoil my mood...

x pe la..dok opis je pun ok...boleh wat keje lagi...ceh..rajin sgt ke aku ni..tapi tu la..wa...due date sudah dekat...data oh data...


petang ni aku merepek...entry ke laut....

kan best ada ubi rebus panas ngan sambalsekarang..oh tak lupa air kopi..wahhh heaven...

2 ulasan:

  1. bagus jugak hujan je.. sejuk sikit sbb tghri panas. tp kesian yg naik moto cm kamu hehe

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails