Jumaat, 16 April 2010

Aku dapat Surat dari admin office...


semalam...time2 cam ni la...
aku dikejutkan dengan satu surat...

petang2 pun ada surat...
alamak SULIT lagi tu...

masak aku...kena tukar unit ke..
atau...,
,
,,
,
,
,
,,
,
will let u all know soon..or diam je ..
kang jadi lain lak...

bior teman pikior dulu...


p/s: petang tadi ada ceramah agama sangat menarik pasal keluarga bahagia..ayat paling best...lebih kurang cam ni la...

"Masa kite dilahirkan...kita menangis tetapi orang lain akan memberi senyuman...maka..hargai lah kehidupan dengan sebaiknya agar satu hari nanti...kite akan pergi (mati) dengan orang lain menangis kesedihan tetapi kite pergi dengan senyuman kepuasan"

7 ulasan:

  1. robo kna tukar kew..

    BalasPadam
  2. robo?...ha..ni mesti...cis...

    BalasPadam
  3. ha ha kene warning sebab berblogging

    tak tau

    hahahaha

    BalasPadam
  4. eh jap wani nak teka, ni mesti dapat anugerah perkhidmatan cemerlang

    kan kan kan
    hahah dah tak seprise

    hahahaha

    BalasPadam
  5. Tahniah ! lepas nie kerja kuat lagi & lebih bersemangat :-)

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails