Isnin, 2 Julai 2012

Snowfly shoes

as salam..
pagi yang ngantuk rata2 pada semua org..tgk bola kan
pagi ni nk wat entry psal pe berlaku hari mgu lepas..heheh


kalau ikut tajuk tu..mmg dah tau la kan pe yang nk diceritekan..bukan nk eksen dek non tapi just nk share..
sbb x tau bagus ke x kasut ni..nak tnya pendapat...

well mgu lepas..mmg kasut aku dah nazak..means mmg dah lubang bahagian tapak dalam..ari tu dah tanya tukang kasut..tukar tapak 60-70...ceh..aku beli kasut je pun baru 60..ni nak tukar tapak dah cm tu..baik aku beli baru je..
yup..untuk pengetahuan semua..aku x suke pakai kasut branded dan mahal..suke yg murah2 n biasa2 je..
ada dua sbb nape aku cm ni..
1. sbb dulu penah beli kasut yang 2 ratus lebih..mmg sedap pakai..tp ends at tangan peragut kasut kat masjid..deyyy..kat masjid pun nak curi ke..sejak dari tu mmg fobia nk beli kasut mahal.sbb rugi..haha..silap sendiri..
2. sbb kasut mahal n branded pun x semestinya sedap pakai..lebih suke beli yang murah n berbaloi..sebb skrg ni pakai kasut buatan kulitkraf je..kilang dia pun kt pj je..beli kt kilang mmg murah sgt..n kualiti terjamin..x lawa sgt xpe..jnji sedap menapak..so klu nk beli mmg beli situ je..(kaki ku jenis kaki org kmpung).hahah

so jumaat lepas terbace iklan ni
so..cam nk p tgk..mana tau ok ke x..
so petang sabtu tu p la
ni la tempat sale tu
nampak dari luar cam besar tp ruang dia kecik je...sgt kecik..nasib x ramai org sgt..
satu lagi patut dia x pgl warehouse sale..better clearance sale sbb kasut bukan ada sgt saiz..klu dapat tu nasib la..tgk kasut banyak yg cun..tapi bile tnya saiz..xde..xde ..xde..ceh..ko sale ke pe ni asyik x de je
tapi tu bgi kasut laki la..pompuan x tau la.tp pompuan mmg heaven la shopping sini..mana tak nyer..harga kasut yang 300 lebih dpt 80 je..kasut laki laki sepsg 120..klu dua pasang dpt 200 je..harga asal sepasang 399..huhuh..rembat jgn x rembat..
so aku gigih gak la cari..asyik x de saiz je..aku masuk dlm stor diorang..cari sendiri..haha..mmg ada rezeki...alhamdulillah..dapat gak..

so ni la kasut yang dapat..yang cun lagi x de saiz


kualiti gambar yg x ok     


so berbaloi ke x..x tau la..aku pakai sbb mmg x de kasut..lebih suka yang lama..
tgk la cm ne..klu sakit n cpt rosak..mmg ban! la pasni..kite try dulu k


kbai..adiosss..


p/s: rasa cam x best je klu kasut baru..sgt x selesa..huhuhhu :(



3 ulasan:

  1. betul tu.. rase tak best bile pkai kasut baru walaupun BARU..tp lama2 okey la

    BalasPadam
  2. sakit blkg..adehh....
    hik3
    :)

    BalasPadam
  3. kasut baru mmg la mula2 xselesa (as what Maisarah said). Lama2 baru sedap dipakai.

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails