Isnin, 19 Ogos 2013

Entry setelah berzaman+ kad raya the one and only

As salam..

Today first day masuk opis..setelah cuti panjang
biasa la..
rasa malas ya amat..
sgt2 monday blues.. sbbnya...
ada aku pulak kena p MITI untuk wakil meeting..patut MSD ler..
x pun p sekali berdua..depa email lambat kt kami..tiba2 je ada meeting ari ni..

well...belasah je la..masuk meeting and wat2 pandai..
ohh so malas...
sapa nak ganti angkat tangan!!!
oh lupa ..unit ni aku sorang pegawai..memang aku la yang kena!!..

BTW..masuk2 tadi ada banyak surat atas meja..
satu kad raya dr supplier tpi bukan untuk aku..but the whole unit..
satu promosi travel2.(aku x de duit, x yah anta lagi boleh x)
dan lastly..kad raya dr bff..
oh my bff  i lebiu..
ko adalah satu2 nya yang bagi aku kad raya..personally..
walaupun tema kad raya yang ko wat tu ala2 hari natal..(motip?)
tapi sgt hargai kegigihan ko untuk wat sendiri dan pos kan kpd aku..sgt terharu..uhhu


Sekian entry pada kali ini...
aku dah mls nk story beriya pasal raya...
klu nuffnang bagi duit aku update.hahah

wassalam...

2 ulasan:

  1. memang aku pakai kit christmas pun

    kahkahkahkah

    dah sapa suruh mat saleh takde jual kit hari raya

    bye bff yesterday i was on mc

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails