Isnin, 1 Oktober 2012

Nak makan karipap besar???

as salam...

mungkin ada yang tau aku mmg suke makan karipap..well.bg yang x tau..aku nk bgtau..aku mmg seorg kaki karipap...errr...cam lain je mksudnye..haishhh...bukan kaki karipap..kaki makan karipap..tp bukan kaki yang makan..mulut yang makan..hahahah merepek sudah....

One day aku terjumpa satu stall..simple..dia jual karipap je..tu pun wife yang nampak..
karipap ni lain sikit..besar2 ko...mgkin sama kot ngn kt ikea tu..mgkin x sama..

maka den pun try lah...masa tu beli satu..nak try mn boeh beli banyak..pastu harga dia agak rare bg org yg x penah beli karipap besa ni..satu RM2....


karipap ni mmg dijual panas2..after makan..mmg sgt sedap..rugi beli satu je..tp sbb syart tu nk rasa..so hold dulu..esok aku cari balik ko..haha..tp mlgnya x de jual..rupanya dia buka hari sabtu dan ahad je

bagi sapa yang nk try..boleh la p ke puchong prima..betul2 depan pasaraya OTK..ada 3 jenis..sardin..daging..ayam..suka makan daging..tp akak jual tu ckp sdp lgi ayam..lama gak sembang ngan dia..rupanya dia ada kiosk jual karipap ni kat puchong indah..sabtu ahad je buka depan OTK..tp mmg betul..ayam dia sdp..cuma dgg tu agak liat..aku suka je sbb boleh ggt2..hahah...kentang dlm karipap pun besar2..kari dlm dia pun boleh tahan..

try la..x rugi pun..mmg terbaik...


adioss...kbai

2 ulasan:

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails