Rabu, 20 Jun 2012

My guppies (pics and video)

As salam..

seperti yang dijanji..
current update on my guppies...
pics and video..

hehe




video

bising sikit video ni..mkcik2 sibuk gossip pagi..hahah

19 ulasan:

  1. hmmm mn ikan ny? xnmpk pun.. L

    BalasPadam
  2. ehhh ada ler..
    kena kecikkan mata..huhu

    BalasPadam
  3. eh da byk la ikan2 tu..mcm da kena tukar bowl jerrr

    BalasPadam
  4. tu la..kena cari bigger one..tp bowl tu magic sikit..ada sumber2 subur..heheh

    BalasPadam
  5. mn ade ikan... dh tecik kn mate dh ni... hmmm keyman mcm tnam pokok je... uhuhuhu... L

    BalasPadam
  6. haha,,xdak ikan pun. aduh..penat ja tgok :(

    BalasPadam
  7. punyer la byk ikan..x kan la x nmpk..huhu
    tau x ikan cmne,.ikan tu kan..dia ada ekor dok dlm air..boleh gerak2..ha..ada x:P

    BalasPadam
  8. ntah pokok pe ntah..tepi longkang je kot ada

    BalasPadam
  9. salam..tak perlu oxigen dah kalau guna pokok idup ye?

    BalasPadam
  10. x perlu klu guppy..klu ada pun digalakkan..pokok berfungsi untuk habitat yang lebih ekologi..bukan hanya tertumpu kepada pembekalan oksigen secara langsung..

    BalasPadam
  11. nape ade siput? xpe ke utk ikan? n bele kat ofis yea? bile malam macam mane yea?

    BalasPadam
  12. siput tu biasa la..ada klu pokok ada..x de pe2..x kacau ekosistem..elok je..ye..kat opis..
    mlm biar je..sblm blik bg la mkn ..thts all
    esok pg2 mkn lgi

    BalasPadam
  13. nak tanya...boleh ke eh ikan nie dok dalam keadaan bilik ber 'aircond'...coz ada bela kat opiz..mcm sejuk plak keadaan dalam nie...huhu

    BalasPadam
  14. boleh ke ikan ni idup dalam bilik ber'aircond'? coz ada bela di opiz n agak sejuk keadaan dia...risau jugak nie...huhu

    BalasPadam
  15. hmmm..(pembela ikan laga) nak cuba lah bela ikan ni sebab kalau saye bela ikan(tau tau jelah ye)tak boleh berank langsung...eh silap silap tak boleh bertelur langsung (memang ikan _____ takboleh beranak)ikan tu saya dah cuba BERTELUR eh!! bukan!!! bukan!!! ikan saya cuba nak bertelur(baru betul...) saya dah letak jantan dan betina 10 kali tapi tarak hasil langsung jadi nak cuba buat eksperimen dekat ikan ni pulak harap menjadi.di.di.di....kut =.=

    BalasPadam
  16. Ummi wawa....
    ikan ni adalah ikan beriklim tropika..tapi saya mmg bela di pejabat..mmg ada aircond..tetapi tiada masalah..malah sihat..cuma jgn 24 jam buka aircond la..hehe

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama7 Ogos 2014 3:11 PTG..-
    ikan guppy beranak ler..bukan bertelur..

    BalasPadam

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails