Rabu, 3 Februari 2010

Syukur sangat2..masih ada org yang prihatin


balik kerja tadi aku tengok kat HP ada missed call dari my mom..then i called balik la..

punyerlah terkejut dapat 1 berite....ada org hantar 1 ENVELOPE TO ME..taK TULIS PE2..dari mana ke dari sapa ke..but yang terkejutnya tu..my mycard ada dalam tu

yes..my ic kat dalam tu..aku terus check my wallet..haah mmg tak de..macam mana boleh tak de..aku langsung tak perasan bile hilang..

banyak persoalan yang mula timbul..macam2 lah..mana hilang..bile hilang..kt mana..pe akan terjadi pas ni..ada org naya aku ke..pe yang akan berlaku pas ni.. nak buat report polis ke..

my abah cakap buat la..takut ada org buat macam2..perlu ke x ha..

aku +ve kan dri je..yela... dah dipulangkan..mesti aku cicir kat mana2..then ada yang prihatin pulangkan..klu tak,x kan org tu nak pulang kan..betul x?mesti dia buang je terus..

cam ne ni..aku nak buat report ke x..ada cadangan x..

pe2..syukur sangat ic tu dapat dipulangkan..klu tak tak tau la..nak buat yang baru dah melayang RM110..

to mystery man...or sapa2 yang baik hati tu..tq sangat..hanya ALLAH sahaja yang balas jasa mu..

harap2 tak de pe yang tak baik berlaku...

p/s: pe yang aku kalut ni...org lain yang hilang pun tak cam ni.heheh
next time aku kan lebih berhati2



2 ulasan:

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails