Selasa, 16 Mac 2010

i-City Shah Alam-Jalan-jalan Edisi malam



Hujung minggu lepas...sempena my parent datang dari kampung..kami adik beradik ni berkumpul lah..datang pun sebab kenduri kat banting..but as for me..tak dapat join la..sebab my daughter masih demam..

dok la umah ..

but malam tu along ajak pi i-city..ingat pe benda tempat tu rupanye satu taman yang menarik..full of colours and lights...

memang boleh rekemen..untuk tenangkan jiwa ke..freshkan diri ke..untuk happy2 la kata orang..

tapi syang tak sempat nak explore suma..baru dok situ dalam 10minit..dah hujan..lintang pukang semua lari..

satu je yang tak best kat sini...parking...punyer la tak organised..tu la jem je ..padahal banyak tempat tu..tak tau la smada org tak parking ikut parking yang betul atau mmg tak de parking...sma2 kite tengok nanti..

Isnin, 15 Mac 2010

2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX




Well semalam ada dua sport event penting dalam dunia ni..satu badminton final all england and satu lagi F1..

final badminton i dapat tengok live tapi F1 tengok siaran ulangan je ..ok gak kan

FYI...tahun ni i very eager nak tau pasal sukan ni.banyak faktor la..schumy...lotus..etc..

so semalam result sudah kuar lah..bagi sapa belum tau lagi result..bleh la KLIK disini...

tahniah baut team ferrari sebab dapat no 1 dan 2..

tahniah gak buat lotus sebab dapat abiskan perlumbaan..org kata ala..tu je .tapi abiskan race tu adalah satu yang boleh dibanggakan sebab kereta tu beberapa bulan je siap bang..heheh..

harap lepas ni lotus akan keep the good work..

see u next on australia GP..


p/s: promo akan di update..

Search in this blog

Related Posts with Thumbnails